Szerződéskötéshez szükséges dokumentumok lakossági internet szolgáltatás megkötéséhez

Kedves leendő előfizetőnk!

Ha az akciónk felkeltette az érdeklődésed és eldöntötted, hogy a mi nagy sávszélességű internet-szolgáltatásunk érdekel, akkor tájékoztatunk arról, mikét is lehetsz előfizetőnk:

Legegyszerűbb módja, ha felhívod a 1290-es rövidített hívószámunkat, ahol kollégáink részletesen elmondanak Neked mindent!

Időt és energiát spórolhatsz meg akkor, ha az ONLINE MEGRENDELŐNKET használod.

Mi kell még a szerződéskötéshez?

Elsősorban az okmányaid!

• Érvényes személyi igazolvány
• Lakcímkártya, mely arra a címre szól, ahol a szolgáltatást szeretnéd igénybe venni.
• Adókártya
• Időre befizetett közműszámla igazolószelvénye

Ha nem jársz Kecskeméten és nem tudod felkeresni személyesen az ügyfélszolgálati irodánkat, mely munkanapokon 09:00 – 17:00 között, szombaton: 08:00 – 13:00 között van nyitva, akkor írhatsz e-mail üzenetet is, melyre elég gyorsan reagálunk. E-mail címünk a megrendeles@deltanet.hu