Számlázással kapcsolatos információk

Számlázással kapcsolatos információk

Aktuális havi számlalevelét a szerződésében foglaltak szerint küldjük meg Önnek. Abban az esetben, ha postai csekkes fizetési módot választott, akkor minden hónapban a postás által, papír alapon kapja meg. Mindemellett elküldjük elektronikusan, email formájában is. Amennyiben CSEKKMENTES fizetési módot választott, azaz átutalást vagy csoportos beszedési megbízást, akkor a kiállítást követően azonnal elküldjük az Ön által megadott email címre, ezáltal sokkal hamarabb megkaphatja számláját.
Amennyiben nem kapta meg számlalevelét az aktuális hónap 08. napjáig, kérjük vegye fel Velünk a kapcsolatot a penzugy@deltakon.hu email címen.
A szolgáltatás bekötését és aktiválását követő hónapban állítjuk ki a számlát, amelyet a szerződés szerinti módon küldünk meg Önnek.
  • Előfizetői felhatalmazás alapján csoportos beszedési megbízás útján
    A csoportos beszedési megbízás az egyik legkényelmesebb és legolcsóbb módja a havi számlák és csekkek befizetésének.
    A csoportos beszedés esetén nem kell havonta intézkednünk. Elegendő egyszer felhatalmazást adni a bankszámlavezető bankunknak, hogy a bankszámlánkról a szolgáltató beszedhesse a számla ellenértékét. Utána a szolgáltató minden hónapban automatikusan beszedi a bankszámlánkról a megfelelő összeget. További teendőnk nincsen vele.
    A csoportos beszedéshez szükséges, bank részére szükséges meghatalmazás letölthető az alábbi oldalról:
    https://deltanet.hu/index.php/letoltheto-dokumentumok/

  • Szolgáltató által minden hónapban postai úton megküldött csekken keresztül
     
  • Banki átutalással
    Átutalás esetén a közlemény rovatban kérjük tüntesse fel szerződéssszámát!
    Kedvezményezett neve: Deltakon Kft.
    Bankszámlaszám: OTP BANK 11732002-20390561
    Közlemény: a befizetni kívánt számla száma (formátuma jellemzően: 2021/12345)
    Külföldi bankszámláról utalás esetén IBAN: HU28 1173200220390 56100000000
    OTP Bank SWIFT kódja: OTPVHUHB
Leggyorsabban a számlaküldési posta vagy email címét úgy tudja módosítani, ha küld egy üzenetet a Pénzügyi Osztálynak, a penzugy@deltakon.hu email címre, melyben leírja, hogy milyen címre szeretné megváltoztatni.
A levelet minden esetben a szerződésben megadott email címről kell küldeni, a pontos azonosításhoz szükséges adatok megadásával: Előfizető neve, szolgáltatási címe, szerződésszáma, telefonszáma.
Amennyiben befizette a tartozását de a szolgáltatás mégsem került visszakapcsolásra, valószínűleg a számlázó rendszer még nem dolgozta fel és könyvelte el befizetettként a tartozást. A lehető leggyorsabb visszakapcsolás érdekében érdemes az utalást követő munkanapon keresni Bennünket a 1290-es vagy a 06 76/76 76 76-os telefonszámon.
Csoportos beszedés esetén a leemelés napja függ az adott banktól, általában az adott hónap 8. és 13. napja között történik, amely a közben eső hétvégék miatt változó.
A fizetési határidő mindig az esedékes hónap 10. napja, függetlenül attól, hogy milyen fizetési mód szerepel a szerződésben. 

fizetendő a számla fizetendő értéke. az egyenlege pedig attól függően változik hogy előzőleg többet vagy kevesebbet fizetett be a számláiba. ha előzőleg többet fizetett be ANIKÓ

Ha a megszokottól eltérő összegű számlát kapott, annak két oka lehet.
Egyrészt, ha az előző havi díját nem, vagy csak későn fizette be akkor adminisztrációs díj kerül kiszámlázásra, ez többletköltséget jelenthet a számlán. Ez az összeg eltérő lehet, mértékét az határozza meg, hogy egymást követő hónapokban hányszor fordult elő a nem – vagy későn történt  befizetés.
Másrészt, abban az esetben, ha lejár a határozott idejű szerződése és nem kerül megújításra, akkor a szerződés lejártával lejár a havi díj kedvezmény is és onnantól ez nem jelenik meg a számlán, hanem automatikusan kedvezmény nélküli díjjal folytatódik tovább a számlázás. A szerződés rövid és egyszerű megújítását követően ismét kedvezménnyel kerül kiküldésre.
Amennyiben befizette a havi díjat de a számlázó rendszer még nem dolgozta fel és könyvelte el befizetettként a az összeget, akkor előfordulhat, hogy felszólító levél kerül kiküldésre. Érdemes a befizetést követő munkanapon keresni Bennünket a 1290-es vagy a 06 76/76 76 76-os telefonszámon.
A szerződésében foglalt fizetési módját személyesen Ügyfélszolgálati irodánkban, írásban az ugyfelszolgalat@deltanet.hu email címre küldött üzenettel vagy a 1290-es telefonszámon lehet módosítani.
Ha Ön elektronikus fizetési módot választott és mégis kapott csekket, az csak abban az esetben történhet, ha lejárt számlája van, tehát a számlázó rendszer tartozóként tartja nyilván. Ekkor csekken megküldjük a felszólító levelet illetve az adott havi számlalevelét is.
Amikor minden tartozás rendezésre kerül, onnantól ismét csak elektronikusan fog tőlünk számlát kapni.
A számlázás minden alkalommal előre történik. Az előfizetői díj kiegyenlítésével a tárgyhavi díj kerül kifizetésre.

Számlamagyarázat - értelmezze könnyebben számláját!