A Deltanet kecskeméti internetszolgáltató 18. éve piacvezető a régióban.

20 +
fős csapattal

50 +
településen

10.000 +
elégedett felhasználó

Segíts ezt

 Korlátlan adatmennyiségű, helyhez kötött, vezeték nélküli távközlési szolgáltatásainkkal rugalmasabbá és színesebbé tesszük a lakosság életét, támogatjuk a vállalkozások munkáját, akár a városokon túl is.

Bács-Kiskun megye legnagyobb helyi vezetéknélküli távközlési szolgáltatójaként 

Pénzügyi ügyintéző

posztra keresünk munkatársat csapatunkba.

Munkád elsődleges célja társaságunk eredményességének fokozása. 

Pénzügyi munkatársként feladatod lesz a havi előfizetési díjak csoportos kiszámlázása. A szerelési munkák díjának egyedi számlázása. A papíralapú számlák nyomtatása, feladása. Befizetések rögzítése. Számlareklamációk kezelése, ügyfél tájékoztatás. Tartozások figyelemmel kísérése, kintlévőségeinek kezelése. Bejövő számlák ellenőrzése és feldolgozása. Könyvelőként adóbevallások elkészítése, könyvelői feladatok ellátása. Dolgozók be és kijelentése, bérszámfejtés.

Rajtad múlik szolgáltatásunk működése és ezzel együtt az egész vállalkozás sikere.

Naprakésznek kell lenned a posztodat érintő dolgokban és mindent folyamatos áramlásban kell tartanod. Ez a munkakör nagyon változatos, dinamikus, elég szerteágazó, sokrétű. Csak akkor jelentkezz, ha képesnek tartod rá magad!

Kreativitásod kibontakoztathatod a kihívást jelentő feladatokban. Itt minden nap, minden munka más és más! Garantáljuk, hogy nem lesznek unalmasak a napjaid, folyamatosan akcióban lehetsz.

Alapvető irodai számítógépes ismeretekkel, tanulási hajlandósággal, „B” kategóriás jogosítvánnyal el tudod látni a feladatot. Elvárt képesség a magas fokú precizitás. Fontos, hogy lojális légy a céghez, a vezetőhöz és jó kommunikációt tarts a munkatársakkal is. Szükséges, hogy motiváljon a siker és a személyes fejlődés lehetősége, valamint légy mindig nyitott az új dolgokra. Naponta új kihívásokkal, új emberekkel fogsz találkozni, ezért fontos, hogy írásban illetve szóban is szívesen, bátran és jól érthetően kommunikálj.

Előnyt jelent a hasonló munkakörben szerzett gyakorlati munkatapasztalat, a legoptimálisabb megoldások gyors megtalálásának képessége a napi kihívások kezelésére. Magyarul nem beszélő ügyfeleink miatt hasznos, az angol vagy német nyelv ismerete.

Aktív érdeklődés a pénzügyi és számviteli rendszerek iránt, elkötelezettség a naprakész tudás megszerzésére és fenntartására. Pénzügyi, számviteli, TB ügyintézői, bérszámfejtői, mérlegképes könyvelői végzettség.

Ha izgalommal tölt el egy felmerülő probléma megoldása, ha hajlandó vagy a munkaidőtől elrugaszkodva csak a feladatra koncentrálni, ha számodra csak az a fontos, hogy a célt megvalósítsuk, ha a csapatért a közös tevékenységekért háttérbe teszed egyéb programjaidat, akkor itt a helyed köztünk.

Alkalmazotti munkaviszonyban, teljes munkaidővel jelentünk be. Kapsz asztalt, széket, korszerű mobiltelefont korlátlan belföldi mobilhasználattal, számítógépet és ha kiemelkedően eredményesen dolgozol, később akár céges autód is lehet. Díjmentes TV, Telefon és Internet használati lehetőség. Személyiségfejlesztő és kommunikációs tréningek.

Az egzisztenciád megteremtésére és fenntartására alkalmas mértékű munkabéred eredményeiddel arányos, mely több részből áll össze: fix alapfizetés + teljesítmény és minőség függő mozgóbér, melynek összege a próbaidő alatt alacsonyabb, majd a próbaidő után megegyezés szerinti. A kettő különbözetét véglegesítés esetén visszamenőleg egyösszegben megkapod.

Amennyiben aktív és fejlődni akaró csapattagnak bizonyulsz, úgy munkád, támogatásaként tanulási, továbbképzési lehetőséget biztosítunk, ami további sikerek eléréséhez segít hozzá! Normál esetben a munkaidő 8-16.30 óráig tart heti 40 órás munkaidő kerettel, napi fél óra munkaközi ebédszünettel.

Amit itt csinálhatsz, amit itt tanulhatsz, az neked nagyon hasznos lehet. Ezt a munkát nem lehet passzív munkavállalóként, fix munkaidőben végezni. Ezt szívvel-lélekkel kell csinálni, mert mi is úgy támogatjuk a partnereinket és akkor segítünk az előfizetőknek, amikor szükségük van rá. Ez nem egy klasszikus bejövök-hazamegyek munkahely. Mi tesszük a dolgunkat és akkor fejeződik be egy nap, amikor a munka el van végezve.

Központi telephelyünket a Szil-Coop áruház (Izsáki út 2) emeletén találod. Partnereink ránk ott is számíthatnak, ahol a vezetékes szolgáltatók már nem elérhetőek, vagy nem az igényeknek megfelelően működnek. Elvisszük akár a tanyákra is a nagyváros internet sebességét.

Jó érzés egy lelkes és motivált csapat tagjaként örömet szerezni a családoknak, látni a gyerekek szemében a csillogást, mikor átadjuk a működő szolgáltatást. Izgalmas kihívás a szállodák, üzemek, cégek szolgáltatási igényeit teljesíteni, és a haját tépő rendszergazdát a nagy sávszélességgel lenyűgözni. Éld át velünk a siker élményét. 

Légy Te is büszke magadra, a munkádra, a kollégáidra, a csapatodra. Figyelmet és megbecsülést kapsz tőlünk és ügyfeleinktől. Számítunk és számítanak rád.

Már a kiválasztási folyamat első lépése után megkapod a kapcsolattartód elérhetőségét. Az alapvető kérdések után szeretnénk megismerni eddigi munkahelyi tapasztalataidat majd egy személyiségteszt csomaggal nézzük meg mennyire testhezálló neked ez a munkakör. Kérünk referenciát, a régi munkáltatódtól, majd egy személyes interjún győzhetsz meg bennünket, hogy miért Téged válasszunk. Sikeres interjú után, akár már másnap munkába állhatsz.

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Könyvelés
  • Pénzügyi, Számviteli vezető
  • Teljes munkaidő

1-3 év szakmai tapasztalat

Nem igényel nyelvtudást

6000 Kecskemét, Izsáki út 2.

éves bónusz / mozgóbér, mobiltelefon, szakmai tréningek, nyelvtanulás támogatása

Szeretnéd, hogy céljainkat elérjük és együtt sikeresek legyünk? Élj a lehetőséggel!

Ha szívesen kipróbálnád magad, akkor jelentkezz az alábbi gombra kattintva egy 5 perces kérdőív kitöltésével, töltsd fel fényképes önéletrajzod! Várjuk jelentkezésed!