Internet szolgáltatásunk kiépítésének legfontosabb feltétele a tiszta rálátás valamely fejállomásunkra. Kollégáink a helyszínre érkezést követően egy felmérés során megnézik, hogy melyik fejállomásunk látszódik a legjobb jelszinttel és már el is kezdik az internet-bekötést.
Ideális körülmények között a szolgáltatás kiépítése körülbelül 2 órát vesz igénybe.
A szolgáltatás jelenleg Kecskeméten és 50 km-es vonzáskörzetében érhető el.
A mikrohullámú internet technológia előnye, hogy mivel vezeték hálózatot nem igényel, így olyan helyeken is elérhetővé válik az internet, ahol nincs kábelrendszer kiépítettség.
Ezen tulajdonsága miatt külteretre, a várostól távol eső tanyákra is képes időben és adatmennyiségben korlátlan, szupergyors internetet biztosítani.
Gyors telepíthetősége és korlátlansága miatt versenyképes alternatívát kínál a vezetékes és a mobil internettel szemben is.
A szolgáltatási területeinkről az alábbi oldalon tud tájékozódni:
https://deltanet.hu/index.php/mindig-is-a-kihivasokat-kerestem/szolgaltatasi-terulet/
A mikrohullámú internet olyan vezeték nélküli technológia, amely mikrohullámú rádiójelek használatának segítségével teszi lehetővé a szélessávú internet használatot az adótornyok által lefedett területen.
A kisebb településeken gyakran alkalmazzák, de sűrűn lakott városrészekben is használt technológia, egyedi igényekre.
A szolgáltató egy vagy több központot másnéven fejállomást, üzemeltet, melyekre az előfizetők berendezései kapcsolódnak.
Rálátás a fejállomásra mindenképpen szükséges, legtöbb esetben a tetőantenna is elengedhetetlen.
Szolgáltatás áthelyezését kérheti személyesen Ügyfélszolgálati irodánkban, vagy az ugyfelszolgalat@deltanet.hu email címen.
Az áthelyezési folyamat elindításához szükséges egy “Áthelyezési nyilatkozat” kitöltése és ejuttatása Ügyfélszolgálatos Kollégáink részére. Ez történhet személyesen vagy emailben, nem szükséges papíron, nyomtatott formában.
Email-ben küldött nyilatkozatot csak az Előfizetői szerződésben rögzített email címről fogadunk el!
Az áthelyezés költségéről bővebben a mindenkori, hatályos ÁSZF-ben tájékozódhat.
Új szerződéskötésre jelenleg kettő lehetőség van.
Személyesen Ügyfélszolgálati irodánkban, ahol sor kerül az Új Előfizető adatainak egyeztetésére és a szerződés aláírására vagy telefonon keresztül, ahol csak az adatok leegyeztetése történik.
Ebben az esetben a szerződés aláírása a telepítés helyszínén történik, a szolgáltatás kiépítésére egyeztetett időpontban. Ekkor szükséges bemutatni a személyazonossághoz szükséges személyi igazolványt, lakcímkártyát.
1 éven belül maximum 6 hónapig szüneteltethető a szolgáltatás, 2 000 Ft/hó készenléti díj ellenében. Határozott idejű szerződés esetén a szüneteltetés időtartamával hosszabbodik meg a szerződés időtartama is.
A hibabejelentéstől számított 24 órán belül a Műszaki Osztály kivizsgálja a hibát. Amennyiben a hiba megjavításához szükséges a helyszíni kiszállás is, Kollégáink időpontot egyeztetnek Önnel. A Szolgáltató köteletes hiba kijavítását a bejelentéstől számított 72 órán belül elvégezni.
Abban az esetben, ha a hiba nem a Szolgáltató érdekkörében merül fel, a kiszállási és munkadíj kiszámlázásra kerül.
Ilyen probléma lehet, ha az Előfizető a saját, belső hálózatában olyan eszközöket üzemeltet, amely nem a Szolgáltatótól származik. Pl.: repeater (Wi-Fi jeltovábbító, jelerősítő eszköz), extender (Wi-Fi hatótávnövelő eszköz), vezetékes router (forgalomirányító eszköz).
A szerződés megkötéséhez az alábbi adatok szükségesek:
– Előfizető neve,
– Telepítési cím, ahol igénybe szeretné venni a szolgáltatást,
– Telefonszáma, email címe
– Személyi igazolványa,
– Lakcímkártyája,
Amennyiben kíván kapcsolattartót megadni, aki előfizetéssel kapcsolatban érdeklődhet és hibát is jelenthet, akkor a kapcsolattartóként megadni kívánt személy neve, telefonszáma.
Az előfizetői szerződés aláírásával Ön nyilatkozik és elismeri, hogy a bérelt ingatlan főbérlője hozzájárult a szolgáltatás kiépítéséhez. Bármilyen felmerülő gond esetén az Előfizető a teljes felelősségvállaló az ingatlannal kapcsolatban.
A szolgáltatás átvállalása egy új névre intézhető személyesen Ügyfélszolgálati irodánkban egy átvállalói nyilatkozat kitöltésével.
Az “átvállalói nyilatkozat” című dokumentum letölthető az alábbi oldalon keresztül:
https://deltanet.hu/index.php/letoltheto-dokumentumok/
Az internet működéséhez szükséges frekvenciák már jó ideje használatban vannak a 2G, 4G és az 5G mobil hálózat rendszereiben, valamint a Wi-Fi kapcsolatokban.
Ez a hatás tehát évek óta ér bennünket, és nincs olyan megkérdőjelezhetetlen bizonyíték, amely ezeknél a frekvenciáknál az emberi egészségkárosító hatásokat alátámasztaná.
A minket érő és testünkben elnyelődő sugárzás sokszor nagyságrendendekkel nagyobb része nem adótornyokból, hanem saját telefonkészülékeinkből származik.
Egy, a fülünkön lévő mobiltelefon teljesítményének 1/10-ede, 1/20-ada a kibocsájtott sugárzás, ráadásul a mikrohullámú internet tetőn kívül, irányított antennák által működik.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság összesen több, mint 70 telepített és mobil mérőállomással monitorozza a minket körülvevő elektromágneses sugárzást, és amennyiben ez valahol átlépné az egészségügyi határértéket, azonnal intézkednének.
Szerződés megújítására lehetőség van telefonon keresztül, ekkor Kollégáim az Ön által megadott címre 2 példányban kipostázzák az új szerződést, melynek 1 példányát 30 napon belül szükséges visszaküldeni részünkre.
A lehető leggyorsabb ügyintézés Ügyfélszolgálati irodánkban történik, ahol azonnal aláírásra kerül a szerződés és újra a havi díj kedvezménnyel kerül kiszámlázásra az aktuális havi előfizetői díj.