Játékok és filmek egy helyen!

A Netflix második negyedéves gyorsjelentésében az előfizetők számának lassú növekedését jelezte előre az egyre élesedő piaci versenyre és járvány miatti zárlatok hatásának kifutására hivatkozva.

A szolgáltatás előfizetőinek tábora 1,54 millió fővel, 209 milliósra bővült a június 30-ával zárult három hónapban, meghaladva az elemzők által várt 1,04 milliós növekedést. Az idei első félévben 5,5 millióval nőtt a fizetős ügyfelek száma, ami azonban 2013 óta a leggyengébb teljesítmény.

Egy évvel korábban, a járvány első hullámának idején, amikor sok millió ember szorult otthonába a szigorú zárlatok miatt, a második negyedévben még 10,1 millió, az első félévet tekintve pedig 26 millió új előfizetőt szerzett a vállalat.

Bár senki nem számított arra, hogy a Netflix fenn tudja tartani a tavalyi szédületes növekedést, a lassulás súlyosabb a vártnál.

A Netflix arra számít, hogy a folyó negyedévben 3,5 millió új előfizetőt szerez, elemzők azonban jóval nagyobb, 5,5 milliós számot vártak.

A csalódást okozó számok láttán a Netflix árfolyama előbb 5 százalékkal csökkent a zárás utáni elektronikus kereskedésben, de aztán emelkedésnek indult és közel 1 százalékos pluszba került annak hatására, hogy a vállalat megerősítette, hogy belép a videójátékok piacára is, és azt tervezi, hogy meglévő előfizetési csomagjaiban felár nélkül fog kínálni videójátékokat.

Egy több évre elhúzódó terjeszkedési folyamat részeként először a mobiltelefonokon elérhető játékokra fognak összpontosítani, majd ezután jöhetnek a konzolok és TV-készülékek.

A játékokra úgy tekintenek, mint egy új tartalmi kategóriára, ez hasonló ahhoz, mint amikor a saját filmek, animációk és forgatókönyv nélküli televíziós műsorok gyártását indították el.

https://24.hu/tech/2021/07/21/netflix-videojatekok-streaming/
https://24.hu/tech/2021/07/21/netflix-videojatekok-streaming/