A Wi-Fi ma már szinte valamennyi szálláshelyen alapvető szolgáltatás. Ezzel arányosan a vendégértékeléseknek is javuló tendenciát kellene mutatniuk, mégsem ez a helyzet.
Mit hiányolnak a vendégek, és hogyan biztosíthatja egy szálloda a legújabb vendégigényeknek történő megfelelőséget? Ennek járt utána egy, a lezárások után készült friss kutatás.
A vendégértékelésekben kifejezetten hangsúlyos elemként jelenik meg a Wi-Fi hálózat elérhetősége, sebessége, stabilitása.
Szórakozáshoz, filmnézéshez, a helyszín környékén található látnivalók böngészéséhez, zene hallgatáshoz kifejezetten igénylik a vendégek a szálláshely nagysebességű internetét.
Ennek ellenére a vendégértékelésekben mégis csökkenés tapasztalható az öt évvel ezelőtti körképhez képest. Ennek oka, hogy a vendégek internet kapcsolattal szembeni elvárásai nagy mértékben megnövekedtek. Úgy szeretnének internetezni, ahogy otthon is teszik.
Az otthoni internet szolgáltatások minőségének nagymértékű javulásával magasabbak az elvárások, többet várnak el a netezés során, mint egy kis sávszélességű kapcsolatot, ami a szálloda egyes pontjain jó, máshol gyengébb.
Először is gyorsnak és stabilnak kell lennie. Hiába egy 4-5 éve kiépült Wi-Fi hálózat, ha annak sebessége már nem tud lépést tartani a vendégek igényeivel.
Másodszor egyszerűen menedzselhetőnek kell lennie – sokan szeretnének egyszerre a neten lógni, nagyobb a kihívás, mint otthon, ahol mindenkinek külön előfizetése van.
A jó minőségű Wi-Fi hálózat azonban egy szálláshely számára nem költség, sokkal inkább befektetés, ami többszörösen térül meg.
Forrás: https://bitport.hu/novekvo-elvarasok-a-szallodai-wi-fi-halozatok kal-szemben-hogyan-biztosithato-a-versenyelony