A hazai cégvezetők szerint 2020 tavaszán az internetes hálózatok lényegében tökéletesen működtek, átlagosan négyötödös osztályzatot adtak nekik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság megbízásából készített felmérésből.
A cégvezetők legfontosabb elvárása az internet szolgáltatással kapcsolatban, hogy az egyáltalán elérhető legyen a telephelyeiken, még azokon is, amelyek sokszor a városok szélén vagy azokon kívül, rosszabb infrastruktúrájú területeken vannak. Emellett fontos szempont, hogy hibamentesen működjön, valamint, hogy a szolgáltató nagy, stabil szereplője legyen a piacnak.
A leginkább a dél-dunántúli, az alföldi, valamint az ország középső régiójában elégedettek az internet szolgáltatással az üzleti előfizetők.
Az eredmények alapján új szolgáltatás előfizetésekor a cégvezetők számára az ár a legfontosabb szempont, de dobogós helyen végzett a megbízhatóság és a szolgáltatóval kapcsolatos eddigi tapasztalatok is.
A menedzserek figyelembe veszik a munka hatékonyságának növelését, a választékot, valamint a költségcsökkentést is. A választáskor a szolgáltatók hírneve többet nyom a latban, mint például az ügyfélszolgálat minősége, a területi lefedettség vagy a dedikált ügyfélkapcsolati menedzser biztosítása.
A távközlési piacon való tájékozódás egyébként általában véve nem okoz gondot a cégvezetőknek. Többségük a kínálat nagyságával és szerződések érthetőségével is elégedett.
Távközléssel, informatikával foglalkozó független weboldalakat, összehasonlító alkalmazásokat csak minden negyedik döntéshozó használ.
Forrás: https://www.penzcentrum.hu/vallalkozas/20210511/elkepszto- ezeknel-a-cegeknel-mar-az-is-jo-pont-ha-van-egyaltalan-internet- 1114529