Internet szolgáltatás másképp

Egyre többen elégedetlenek Elon Musk internetes cégével, miután az ügyfelek azt tapasztalták, hogy a 100 dolláros előleget a nagysebességű műholdas szélessávú szolgáltatásért befizették, a Starlink ügyfélszolgálata ugyanakkor nem reagál egyetlen kérdésükre sem.

Több olyan ügyfélhez is eljutott, akik már 7 hónappal ezelőtt kifizették a 100 dollár azaz kb. 30 ezer forint előleget a nem kevesebb, mint 1639 Föld körüli műholddal működő Starlink Better Than Nothing béta szolgáltatásáért.

Nevezettek meg is kapták vásárlásukról a visszaigazolást, amelyen az szerepelt, hogy 2021 közepén-végén számíthatnak a szolgáltatás működésének megkezdésére az adott területen.

Egy újabb emailben a cég arra kéri a vásárlókat, hogy 499 dollárért azaz 146.000 forintért adják le rendeléseiket az állványt, Wi-Fi routert és terminált tartalmazó csomagra és egyúttal fizessék be a 100 dolláros havi előfizetési díjat is.

Azonban a harmadik negyedév végéhez közeledve az ügyfelek még mindig nem tudják, hogy mikor csatlakozhatnak a hálózathoz, az ügyfélszolgálat számukra ugyanis elérhetetlen.

Azok számára, akik már megkapták a készletet, úgy tűnik, a Starlink ügyfélszolgálatával való kapcsolatfelvétel nem jelent problémát. Egy elemző szerint a Starlink-ügyfelek által tapasztalt hosszú várakozás nem meglepő.

Az ellátás biztosítása jelentős kihívást jelenthet a cég számára, a szállítási határidők betartásán, a termékminőségen, az ellátási hálózatuk megbízhatóságán még javítaniuk kell.

A Starlink honlapja szerint a szolgáltatás egyelőre csupán “korlátozott számú felhasználó” számára érhető el megadott működési területeken, a megrendeléseket pedig érkezési sorrendben teljesítik.

Forrás:https://www.origo.hu/gazdasag/20210906-musk-internet-muho ld-ugyfelszolgalat-wifi.html