Nemrég vált letölthetővé és telepíthetővé a Windows 10 upgrade-je, amelynek hála fellélegezhet a gamer társadalom.
Miközben korábban többen is arról számoltak be, hogy bizonyos játékok akadoznak annak ellenére, hogy PC-jeik konfigurációja elegendő az adott programok futtatásához, a Microsoft azon dolgozott, hogy kiküszöbölje a problémákat.
Valószínűleg sikerrel jártak, ugyanis végre sikerült eltüntetniük az egyik legfrusztrálóbb hibát, mely során a játékosok több monitor alkalmazása esetén nem kívánt teljesítmény-visszaeséseket észleltek.
Ahhoz, hogy a mi számítógépünkre is feltelepüljön az operációs rendszer legújabb verziója, csupán egy újraindítást szükséges elvégezni, ha pedig magától nem érzékeli a szoftver az upgrade-et, akkor manuálisan kell elindítani a frissítést.
Azonban a játékhoz nélkülözhetetlen a stabil, megbízható és gyors válaszidejű internet kapcsolat.
Az internet szolgáltatók különböző letöltési sebességű elérést kínálnak. Ez a névleges sávszélesség, az időegység alatt átvitt adat mennyiségét mutatja. A válaszidőt a ping érték mutatja.
Azonban az online játék nem is az adatok mennyiségétől, hanem a válaszidő gyorsaságától és minőségétől függ igazán. A játék során egy távoli kiszolgáló szerverrel folyik a gépünk kommunikációja.
A játékszerver az a hely, ahol a játék maga valójában fut, ide csatlakoznak fel a játékosok internet hálózaton keresztül, amikor egymás ellen szeretnének játszani.
Minél gyorsabb az internetkapcsolatunk válaszideje, annál gyorsabban tudja „lejelenteni” a gépünk például a játékbeli pozíciónkat a szervernek, és annál gyorsabban kapunk információt arról, hogy hol helyezkedik el az ellenfél.
Forrás: https://liner.hu/a-jatekteljesitmeny-feljavitasara-hegyeztek-ki-a-l egujabb-windows-10-frissitest/