Songwriting HUB néven indított online gyűjtőoldalt dalszerzői témákban az ARTISJUS Magyar Szerzői Jogvédő Iroda Egyesület, amelynek hosszú távú terve, hogy a későbbiekben a hazai mellett
Kemény pénzbírság a brit szolgáltatóknak
Nem veszik félvállról az adatbiztonságot a briteknél: a távközlési és internetszolgáltatók durva bírságra számíthatnak, ha nem tesznek eleget az új előírásoknak és nem védik kellően
Megújul és nevet vált a 25 éves RTL Klub
A csatorna 25. születésnapján esedékes névváltoztatás és az arculati megújulás mellett az őszi műsorkínálatával kapcsolatban is újdonságokat jelentett be budapesti sajtótájékoztatóján az RTL Magyarország. Története
Több fizetős funkciót akar a Facebook
A közösségi óriás tulajdonosa, a Meta a hirdetési bevételek esését látva, új források felé fordul. Külön csapatot állított fel arra a célra, hogy a szakemberek
Új zöldútvonal-tervező a Google Térképen
A Google majdnem egy évvel ezelőtt, 2021 októberében tette elérhetővé a felhasználók számára a Google Térkép azon funkcióját, ami segít a közlekedőknek, hogy környezetbarát módon
Otthonról dolgoznának az Apple-dolgozók
Az Apple cupertinói központjának home office-ban dolgozó alkalmazottjainak nagyon nem akaródzik nekik visszamenni az irodákba. Ezt nem lustaságból teszik, komoly indokaik vannak. Két év távmunka
Melyik cég gyűjti önről a legtöbb adatot?
Öt vezető technológiai vállalatot vizsgáltak meg, hogy kiderüljön, mennyi adatot gyűjtenek össze felhasználóikról. Az Amazont, az Apple-t, a Google-t, a Meta-t és a Twittert vádolták
Nyom nélkül nézi át a levelezést egy vírus
Talált egy vírust a Google, amely az e-mail fiókokból lopja az adatokat. A cég biztonsági szakemberei fedezték fel a Hyperscrape névre keresztelt kártvetőt, amit kormányzati
7 tanács gyermeke internet használatához
Szeptember az iskolába való visszatérés. Az elsősöknek a szülők még megfogják a kezüket, gondosan elmagyarázzák, hogyan működnek a dolgok a világban. Legalább ennyire fontos, hogy
2022 végén itt az olcsó Netflix-csomag
Újabb részletek derültek ki a reklámokat tartalmazó Netflix-csomagról. Várhatóan 2022 utolsó negyedévében lesz majd elérhető a reklámokkal támogatott “olcsó verzió” a piacon, a széleskörű bevezetés